Tuesday, November 20, 2012

ASSALAMUALAIKUM

Erm...dah lame rasenye x lihat blog sy ni... pagi ni tiba-tiba rasa mcm nak menaip jer...semalam...20.11.2012 genap lah 1 tahun sy berumahtangga dengan suami tercinta.. nak dijadikan cerita (kejutan x menjadi la ni)... semalam balik dari lawatan IAT di HULU LANGAT menaiki bas meteor bas..under jabatan pertanian...... sampai ke tanjung karang... aku turun terus dari bas....pergi melintas jalan nak ambil kereta...6.55 ptg aku sampai....aku patah balik ke kuala selangor mencari kek askrim untuk anyyversery aku dan suami ...bawak kereta 140 km...fuhhhh laju.... dah selesai beli kek...aku balik ke tanjung karang...lepas tu dah nak sampai rumah...aku col adik aku....kat situ dah kantoi dengan suami aku....haiya....lepas tu aku mandi n solat magrib.. Aku : bang masuk bilik kejap boleh? Suami : kenape? Aku : adelah (nampak sgt aku xpandai buat kejutan) Bila dah suami masuk bilik...die gelak2...rupenye die dah tau...kantoi mase aku telefon adik aku..adik aku tercakap menggunakan voleum tinggi...hahahahaha.... NI LA HASILNYE.. dengan lilin 19 batang ....romantik kan?

No comments:

Post a Comment