Saturday, April 28, 2012

kenangan nasi lemak and go shah alam with suami tercinta

     Pagi-pagi sediakan sarapan untuk suami...semua bahan2 membuat nasi lemak semua menjadi...tapi satu je masalahnye...nasi lemak (beras la nak uat nasi) xmenjadi....last2 masak lagi sekali terus jadi....(sory ye syg ku suamiku). Berkerut dahi aku. Suami aku terdiam tengok gelagat aku yang mengeluh. Tapi aku buat muka selamber masak balik nasi lemak tu. Akhirnya aku dan suami bersyukur dapat menikmati hidangan yang aku telah masak dengan penuh segala usaha. Selesai sarapan pergi ke shah alam selangor.

   Shah Alam...sebelum ada zuriat aku dan suami g dating balik seperti zaman belum berpuan lagi. Hehehehe... alangkah seronok menikmati keindahan yang di cipta oleh ALLAH yang MAHA ESA. Round punya round perut lapar (lupa pulak aku ni bukan pergi berdua ke shah alam. Ambik adik ipar aku dulu kat shah alam dengan anaknya untuk round2.) Pas tu makan kat Shah alam ke puchong ntah. Aku tertido dengan hawa (anak adik ipar aku). Round2 tengok kereta...lepas tu balik..Selesai...hehehe....Wassalam.

No comments:

Post a Comment